Thursday, December 9, 2010

New trend I love-classy bracelets

  Rijetko kad nosim velike narukvice,zato me je oduševilo kad sam počela primjećivati sve više ovakvih malih,tankih čije verzije sam već neko vrijeme nosila.Čak i kad si ih mogo kupiti samo u pakovanju od najmanje 10 ja sam najčešće nosila po dvije jer mi, nekako,osim ako nije posebna prilika, uvijek smetao na rukama glomazni nakit.Kako se vama sviđaju?
                                                     Asos
Posebno su mi lijepe zlatne verzije iako se nose i ove sa trakicama i končićima i u kombinacijama sa drugim raznih veličina i oblika jer nekako kad je riječ o narukvicama baš i nema pravila.
                                    neznam koliko se dobro vide na ovoj gore slici ali dobro...
 a kako sam ja vizualni tip moram staviti još koju slikicu :)

No comments:

Post a Comment